petak, 16. lipnja 2017.



TKO SAM, ŠTO SAM ?! 


Gledam danasnje generacije, ovaj ima 19.g nije zaigrao "ozbiljan" nogomet ni na terminu, a navodno "voli nogomet", natjecateljski nogomet da i ne spominjem; stadion mu ispred nosa nije otisao na utakmicu u zivotu , ovaj ima 14. ko fo'l i njega zanima nogomet, a vec puši aktivno cigarete, ponekad se zapije sa "drustvom", a onda gledam sebe; do 14.g nisam znao sta je alkohol ili cigarete, noge pune oziljaka i to od šavova jer sam branio na terenima koji nisu bili za igre, ali znate tu pamet "Daj mi loptu, "Ajmo vani" i igraj dok te ne moraju zvat u kucu, jer ce rucak ili se pak mrak spusta. Dok se on tebi hvali kako je probao sve vrste cigara, ja mu se mogu hvalit gdje sam sve stopirao od kuce do stadiona (udaljen 20-tak kilometara) kad bi isao na trening ili utakmicu ili gdje sam sve to branio. To sve neki mobiteli, tableti tko ima boljeg,slušalice i te fore, tek tu i tamo vidis par "zaluđenika" kako šutaju loptu na praznom igralistu, jer su ostali vec u filmu "kave, cigarete, piva"...pitam se: "Zar sam toliko ostario?" Ma nije moguce...sto se do događa ? Shvacam da te kasnije "pukne" ma maturanti i te stvari ..sve je to ok, popij, zapali zabavi se, ali da ti je 13-14.g draze zapalit jednu, nego pogledat utakmicu, odradit trening u nekom sportu, to tesko shvacam, da ti sa 19.g ne znas pravilno potrcati, hodati, zagrijati se ..stvarno ne znam kuda ide ovo sve, a vjerujeta da ih je takvih sve vise...onda se sjetim...pa mozda sam ja bio tek zaluđenik svim time, ne znam mozda i jesam mozda sam lud sto se nekad bacim onako za loptom na bezveznoj utakmici s prijateljima i zaradim si poderanu odjecu ili par ogrebotina , ali se j**no ponosim tim i sve bi to ponovio. 

Ugodan vam dan svima !!

Nema komentara:

Objavi komentar